Barcelona Comerç continua ampliant el ventall de serveis oferts als establiments associats a qualsevol dels 23 Eixos Comercials adherits a l’entitat.
Amb un únic objectiu i de la ma dels millors experts en formació retail, Barcelona Comerç presenta el nou servei de formació ESCOLA DE COMERÇ: programes d’assessorament i acompanyament als comerços de proximitat que donen resposta a necessitats específiques, presentant eines i tècniques per adaptar, transformar i optimitzar un negoci, millorant-ne els resultats.
Amb descomptes exclusius per als nostres associats o amb bonificacions ofertes per la Fundació Tripartita – Fundae-, i amb la solvència de l’ expertise dels nostres formadors en les diferents àrees de formació retail, ens posem al servei dels nostres associats, sigui quina sigui la seva activitat comercial.
Programes específics en disciplines com vendes, productivitat, aparadorisme, digitalització o idiomes són alguns dels cursos que hi trobareu.
100% pràctics, personalitzats segons necessitats de cada participant, en modalitat presencial o online i impartits per professionals de llarga experiència en el sector, ara, des de Barcelona Comerç, impulsar els nostres negocis, està a un cop de clic.
Figura nascuda al 2015, amb la voluntat d’afegir valor a l’experiència de compra als establiments dels Eixos Comercials de la ciutat; aquest servei és pioner en l’àmbit del comerç de proximitat al nostre país i busca contribuir a la implantació d’una cultura de comerç orientada a la satisfacció de clients i comerciants.
Garantint l’atenció d’un conflicte en un màxim de tres dies i la proposta d’una solució abans del termini del mes assenyalat en la normativa de Consum, el Defensor del Client actua amb caràcter independent, objectiu i imparcial, cercant la resolució del conflicte sense que sigui necessari la seva derivació cap a l’Administració Pública.
Com a distintiu del servei, tots els establiments adherits a la iniciativa, mostren logotip identificatiu en un lloc visible dels seus establiments i posen a l’abast del client tota la informació sobre el servei de Defensor del Client.
Per a més informació: defensorclient@eixosbcn.barcelona
Barcelona Comerç i els 23 Eixos Comercials adherits, mitjançant conveni amb la Cecot, ofereix tot un seguit de serveis i eines per a la gestió diària dels negocis dels nostres comerços associats.
Un equip d’especialistes en tots els àmbits d’activitat empresarial i econòmica que assessoraran davant de qualsevol dubte a l’hora de desenvolupar les tasques i responsabilitats professionals de qualsevol negoci: 40 especialistes en 8 àmbits d’assessorament empresarial, a la disposició del nostre associat, per ajudar-lo a ser més competitiu, més eficient i a estar més preparat per fer front als reptes del dia a dia.
Us donarem resposta en àmbits com recursos humans; fiscal, financer i jurídic; màrqueting, comerç i vendes; emprenedoria i creixement empresarial; innovació i transformació digital; energètic i energies renovables; indústria, seguretat i medi ambient i internacionalització*.
Així, resoldre dubtes sobre trobar el finançament que es necessita, complir amb la normativa vigent sobre igualtat, com fer el pas cap a la transició energètica o com guanyar competitivitat a través de la transformació digital son algunes de les qüestions que el nostre associat pot resoldre a través d’aquest servei.
Aquest acord contempla, a més a més, avantatges i descomptes* en la contractació de diferents serveis, reduint despeses i millorant la competitivitat dels associats als Eixos Comercials de Barcelona Comerç.
I com accedir al servei?
És tan senzill com plantejar el dubte a l’Eix Comercial al que el comerç estigui associat i un/a assessor/a de l’àmbit de la consulta es posarà en contacte per ajudar-vos.
*Descarregueu-vos el detall dels serveis aquí mateix.
#Comerçdeproximitat #Col·laborarPerAvançar #Associacionisme
Investigacions de mercat, cerca de tendències, recopilació directa de dades, elaboració d’estudis i informes ad hoc per Barcelona Comerç i pels nostres Eixos Comercials membres són fonts d’informació d’alt valor afegit que l’entitat posa a disposició del sector del comerç de proximitat.